DITON opět v televizi!
10. 2. 2021
Jak jste si již možná všimli, dnem 8. února 2021 jsme spustili významnou reklamní kampaň, jejímž cílem je ještě více komunikovat a dostat do povědomí značku DITON v hlavách potenciálních zákazníků tak, aby DITON vnímali jako silného českého výrobce betonové dlažby a dalších prvků zahradní architektury. Hlavní část televizní kampaně budou tvořit 10vteřinové sponzorské vzkazy na televizních stanicích NOVA, PRIMA, PRIMA COOL, PRIMA MAX a PRIMA KRIMI.
Sledujte nás v době od 8. 2. do 28. 2. 2021.
- » Naší cílovou skupinou jsou především majitelé domů a zahrad. V televizním spotu jim ukazujeme, že výrobky DITON spoluvytvářejí pohodlí a krásu jejich soukromého kousku světa, ve kterém si chtějí užívat pohodu a radost s rodinou i přáteli. Tyto kladné emoce evokují pohodu a jistotu zázemí podporuje i slogan „DITON – sluší každé zahradě a terase“.
- » Se stejnou kreativitou a sloganem budeme současně s televizní kampaní komunikovat kampaň na internetu a sociálních sítích a do budoucna budeme svou novou komunikační linii dále rozvíjet.
- » Protože loňská kampaň splnila účel a měla velký ohlas, i v letošním roce nás můžete vidět hned na několika televizních kanálech.
Proč to celé vlastně děláme? Naším cílem je vytvořit ještě silnější a stabilnější společnost na vysoce konkurenčním trhu stavebních materiálů. Právě úspěšné působení před rokem nově transformované společnosti DITON s.r.o. zvláště v této hospodářsky těžké době coronakrize ukazuje, že jsme na správné cestě dalšího rozvoje.
Od začátku kampaně je TV spot umístěn i na našich webových stránkách. Upoutávku jsme připravili na Facebook a na Instagram. Budeme moc rádi, když odkazy nasdílíte s Vašimi přáteli. Předem děkujeme.
Ing. Ivana Adamová, marketingová manažerka